Fotel biurowy Batilda szary
fotel biurowy Batilda antracyt


Produkt dostępny w wielu wariantach Zobacz warianty produktu
fotel biurowy Batilda antracyt





Opis
WYMIARY
Wysokość: 80-87 cm
Szerokość: 54 cm
Głębokość: 55 cm
Wysokość siedziska: 44,5 - 51,5 cm
Fotel biurowy Batilda szary
Fotel biurowy Batilda to niezwykle wygodny obrotowy fotel biurowy o zgrabnej formie. Nowoczesny projekt fotela przypadnie do gustu nie tylko pracownikom korporacji, ale również osobom, które kochają ponadczasowy design.
Batilda to przede wszystkim doskonale wyprofilowany fotel, który nie tylko podpiera plecy, ale równie daje odpowiednie oparcie biodrom oraz łopatkom. Fotel Batilda wyposażony został w siedzisko wypełnione miękką pianką tapicerską oraz wykończone mocną tkaniną Corsica fabric anthracite 10. Gładka struktura tkaniny sprawia, że fotel wygląda bardzo elegancko. Posiada on również regulowaną wysokość. Podstawą fotela jest metalowe ramię z pięcioma kółkami z tworzywa.
Fotel obrotowy Batilda to propozycja do wszystkich eleganckich pomieszczeń biurowych, a także sal konferencyjnych. Z powodzeniem sprawdzi się także w gabinetach oraz wnętrzu domowym.
Atrybuty
Kategoria | Siedziska |
Kolor | Szary |
Materiał | Tkanina |
Na kółkach | Tak |
Dostawa i Zwroty
Dostawa
Aby dowiedzieć się jaki jest koszt dostawy danego produktu wystarczy dodać go do koszyka. Czynność ta nie wymaga rejestracji i do niczego nie zobowiązuje.
Ze względu na to, że nasze meble to produkty o dużym gabarycie, przewożone są najczęściej na paletach. Przesyłki paletowe to gwarancja bezpieczeństwa i optymalnej ceny. Meble przewożone są najczęściej autami wyposażonymi w windy. Kierowca przewozi meble na wózku do drzwi domu lub drzwi klatki schodowej w bloku.
W przypadku dużych zamówień biznesowych organizujemy transport indywidualny w pełni dostosowany do potrzeb Klienta.
Koszt wysyłki obejmuje transport produktów oraz ubezpieczenie. Stale pracujemy nad tym, by go optymalizować i był możliwie jak najniższy.
Termin dostawy
W Design Town współpracujemy bezpośrednio z producentami, by móc zaoferować naszym Klientom najlepszej jakości meble i dodatki.
W przypadku produktów dostosowanych indywidualnie do potrzeb Klienta termin realizacji zamówienia może potrwać od 2 do 16 tygodni. Jest on każdorazowo uzgadniany z Klientem i potwierdzany przy składaniu zamówienia.
Zwroty
Każdy nasz Klient (zarówno indywidualny, jak i biznesowy) może dokonać zwrotu zakupionego towaru. Jeśli wysyłka zwracanego towaru jest kłopotliwa – zapraszamy do kontaktu z nami (mail: [email protected] lub tel.: +48 22 699 95 55). Korzystając z relacji ze wszystkimi największymi firmami kurierskimi w kraju, pomagamy zorganizować transport przesyłki zwrotnej.
Bezpieczeństwo
Wszystko poszło szybko i sprawnie, bardzo mila obsługa :) Podejście do każdego klienta indywidualne. A co najważniejsze super wykonane meble!
Bardzo dobra obsługa i jakość produktów. Zdecydowanie ludzie z pasją i zamiłowaniem do designu. Duże zrozumienie dla specyfiki pracy z architektem, będę polecał moim klientom.
Wszystko jak najbardziej ok, dziękuję za pomoc. Zamówienie zrealizowane bardzo szybko, spełniło moje oczekiwania. Polecam sklep :-) wrócę tu niebawem.