Zwroty i reklamacje
Zwroty
Koszty zwrotu ponosi klient
Chcesz zwrócić produkt? Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w naszym sklepie produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Pamiętaj, że w przypadku zwrotu koszt wysyłki zwracanego produktu pokrywa klient.
1. Wypełnij formularz
Nie jesteś w pełni zadowolony z produktu? Rozumiemy, że nie za każdym razem można zakochać się w wybranym meblu! Wypełnij formularz zwrotu zamieszczony poniżej lub pobierz formularz z załącznika.
2. Zaczekaj na dokładne instrukcje
Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w ciągu 24h. Skontaktujemy się z Tobą, żeby przekazać dokładne instrukcje odnośnie zwrotu i zamówienia kuriera. Podamy również dokładny adres, na który należy zwrócić produkt.
3. Przygotuj produkt do wysyłki
Zadbaj o to, aby produkt, który odsyłasz był odpowiednio zapakowany. Złożony produkt, rozłóż i najlepiej zapakuj do tego samego opakowania. Zabezpiecz przed uszkodzeniami. Dzięki temu produkt będzie mógł trafić w inne ręce i w ten sposób zadbamy o środowisko!
Formularz zwrotu
Jesteś zdecydowany? Wypełnij dane w formularzu obok, oczekuj na maila z danymi i wyślij produkt pod podany adres. Po wysłaniu formularza, otrzymasz od nas wiadomość email z potwierdzeniem.
Wolisz wypełnić formularz ręcznie?
Pobierz formularz zwrotuReklamacje
Koszty zwrotu ponosi Design Town
Twój produkt ma wadę? Bardzo nam przykro! Zareklamuj go, a my dołożymy wszelkich starań, żeby rozwiązać problem jak najszybciej.
Sklep Design Town ponosi odpowiedzialność za wady towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(1) Kodeksu cywilnego.
Formularz reklamacji
W przypadku stwierdzenia wady produktu uzupełnij formularz obok. Jeśli będzie to konieczne odezwiemy się do Ciebie z dodatkowymi pytaniami. Zgodnie z prawem w ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona. O kolejnych krokach będziemy Cię informować mailowo lub telefonicznie.
FAQ
Jak długo zajmuje proces zwrotu pieniędzy?
Dokładamy starań, by zwrot środków nastąpił jak najszybciej. Zwykle trwa to od 3 do 5 dni roboczych. Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) maksymalny czas na zwrot środków wynosi 14 dni.
Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu?
W przypadku, gdy opakowania w momencie dostawy posiadają zewnętrzne uszkodzenia, powinien zostać spisany protokół szkody z kurierem. Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony - zareklamuj go, a my dołożymy wszelkich starań, żeby rozwiązać problem jak najszybciej. W celu złożenia reklamacji skorzystaj z formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie Zwrotów i reklamacji.
Jak mogę zwrócić swoje zamówienie?
W celu dokonania zwrotu zakupionego produktu, wypełnij formularz zwrotu dostępny na stronie Zwrotów i reklamacji. Po wypełnieniu formularza, skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu podania adresu do zwrotu. Zadbaj o to, aby produkt, który odsyłasz był odpowiednio zapakowany. Złożony produkt, rozłóż i najlepiej zapakuj do tego samego opakowania. Zabezpiecz przed uszkodzeniami.
Jaki jest koszt zwrotu towaru?
Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu produktu (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
Czy mogę zwrócić produkt zrobiony na indywidualne zamówienie?
Chcemy oferować naszym Klientom jak najszerszy wybór i możliwość indywidualnej konfiguracji mebli. Należy jednak mieć na uwadze, że produkty wykonane na indywidualne zamówienie, według specyfikacji Klienta, nie podlegają zwrotowi. Jest to wyjątek od prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość wskazany w art. 38 ustawy o prawach konsumenta.